تخفیف ۱۵ درصدی قبوض تلفن ثابت
 تخفیف ۱۵ درصدی قبوض تلفن ثابت
مشترکین تلفن ثابت می توانند قبوض تلفن سه ماه منتهی به اردیبهشت خود را با 15 درصد تخفیف از طریق آیگپ پرداخت کنند.

ناظر مالی مخابرات منطقه قزوین طی سخنانی بیان داشت:طی توافق شرکت مخابرات ایران با پیام‌رسان آیگپ در خصوص تخفیف در پرداخت قبض تلفن ثابت، آن دسته از مشترکین که مبلغ قبض آنها تا سقف ۳۰ هزار تومان باشد در صورتیکه از طریق آیگپ تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند از تخفیف پانزده درصدی می توانند بهره مند شوند.
خسرو آزمون در ادامه افزود: با توجه به اینکه این طرح شامل مشترکین تلقن ثابتی می شود که قبض خود را از طریق آیگپ پرداخت می‌کنند، کاربران می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن ثابت خود ،نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
ناظر مالی مخابرات منطقه قزوین با اشاره به مبلغ لاوصولی زیاد تلفن ثابت در استان قزوین و تاثیر منفی آن در روند توسعه ارتباطات در استان ، بیان نمود: یکی از اولویت های ضروری و اساسی تمامی مسئولان چه ستاد و چه شهرستانهای تابعه وصول مطالبات با لحاظ نمودن تعاملات سازنده با کلیه ی نهادها و سازمانهای دولتی ، خصوصی و مشتریان عادی می باشد.
لازم به ذکر است : بهترین روش های پرداخت استفاده از روشهای الکترونیکی مختلف بویژه استفاده از کد دستوری (ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق شماره گیری با تلفن همراه), پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir، شماره ۲۰۰۰ و سامانه مخابرات من ، می باشد.