موفقیت برآیند شکست‌ها و تلاش‌های مکرر است
موفقیت برآیند شکست‌ها و تلاش‌های مکرر است
یک فعال حوزه شهری گفت: بی شک تلاش در کنار آموزش و مهارت در هر عرصه ای تبدیل به موفقیت خواهد شد.

به گزارش فصل اندیشه؛ نوشتاری از علی اعلم الهدی: بسیاری در بین چرخه تلاش و شکست دچار تعلیق می‌شوند و انگیزه‌شان از دست می‌رود. این روند شکست خوردگی حتی منجر به زیر پا گذاشتن قوانین و اصول مدنی جامعه خواهد شد از کارگر و کارمند و شهروند ساده گرفته تا وکیل و شورا و مسؤلین جامعه. اما جهان فضای موفقیت و نشاط برای افراد پرتلاش است و برای انسان‌هایی با اراده ضعیف تبدیل به جهنم خواهد شد.

تلاش در کنار آموزش و مهارت تبدیل به موفقیت خواهد گشت و طبق گفته قرآن کریم که می‌فرماید: «من عمل علی غیر علم کان ما یفسداکثر ممّا یصلح»؛ هر کس بدون علم و تخصص، کاری انجام دهد، بیش از آنکه آباد کند، خراب می‌کند».

متأسفانه در سال‌های متمادی گذشته در شورای شهر عزیزمان ساری شاهد تقبل و امضای برخی طرح‌های مضر و غیرقانونی و حتی کارشناسی‌ نشده بعنوان قوانین تصویب شده بوده‌ایم.

تمامی این رویدادها باید جلوگیری و کارشناسی شوند و باید با تواضع و همدلی از افراد متخصص دعوت به همکاری شود تا شاهد خطرات و مضرات و اتفاقات ناگوار برای شهروندان عزیز و رخسار شهر ساری نباشیم.

اگر همان روال قبلی در شورا ادامه یابد منجر به بلایای جان شهر خواهد شد که مقدمه‌ای خواهد بود برای آغاز معضلات شهر و خسارات جبران ناپذیری را برای آینده رخسار و سیمای شهر خواهد گشت.
امید است در شورای جدید یکایک موارد نابجا و نابهنجار مورد بررسی عزیزان در شورا و شوراهای بعدی قرار گیرد و همگان دست به دست هم داده و جویای رفع مشکلات شهر و شهروندان ساری شده و انجام تصویب قوانین واجب و موارد اجرایی الزامی شهری اجرا نشده را مورد بررسی و سپس در دستور کار و عمل قرار دهیم تا هم کمک به خود و هم خلق‌الله اعمال شود ان شاءلله.