استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه عملیات اجرایی کمربندی شمالی چابهار بازدید کرد
استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه عملیات اجرایی کمربندی شمالی چابهار بازدید کرد
استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه عملیات اجرایي زیرسازی و روسازی کمربندي شمالی چابهار که از اسکله شهید کلانتری تا میدان هیئت سه نفره طول دارد بازدید کرد.

به گزارش فصل اندیشه :  احمدعلی موهبتی “استاندار” صبح امروز “جمعه” در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: شهرستان چابهار به دلیل وجود بندر فعال و حمل و نقل دریایی کالاها از نظر تجاری و اقتصادی دارای موقعیتی ویژه می‌باشد از دیدگاه دیگر این شهر از نظر موقعیت های نظامی، جاذبه های توریستی و… اهمیت دارد.

وی گفت: بنابر این با توجه به این موارد و لزوم دسترسی این شهر به دیگر نقاط کشور و نوسازی و یا ساخت بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز امری غیر قابل بحث می‌باشد که با توجه به اینکه بندر چابهار به عنوان یکی از چهارراه‌های کریدور جنوبی تجارت جهانی و به دلیل موقعیت خاص خود می تواند نقش بسیار مهمی در ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه و افغانستان و بالعکس ایفا کند.

استاندار اظهار داشت: از آنجائیکه سالانه حجم قابل توجهی بار و مسافر در سطح استان جابجا می‌گردد؛ موضوع ارتقاء کیفیت عبوری محور‌های ارتباطی و از آن جمله احداث کمربندی چابهار به منظور بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیکی و سیمای شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

خبرنگار : پرویز سارانی