جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 3113
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری :

برقراری هر چه بیشتر توسعه، رفاه و آرامش شهروندی مهمترین دستور شهردار رشت

برقراری هر چه بیشتر توسعه، رفاه و آرامش شهروندی مهمترین دستور شهردار رشت
برقراری هر چه بیشتر توسعه، رفاه و آرامش شهروندی مهمترین دستور شهردار رشت
مرتضی عاطفی اظهارکرد: دراین نشست، مشکلات، پیشنهادات و مصوبات معاونت ها و حوزه های مختلف مطرح و مورد تحلیل قرار گرفت و راهکارهای مفیدی به جهت رفع موانع و سرعت در پیشرفت پروژه های فعلی ارائه شد.

به گزارش فصل اندیشه، در ادامه موضوعات ممنوعیت تردد خودرو در پیاده راه، توجه به فضای سبز شهری، حذف زواید بصری درسیما و منظر شهر ، توجه به محلات در مناطق پنجگانه را از جمله موارد مورد تأکید شهردار در این جلسه برشمرد و توضیح داد: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها و موتورسیکلت ها در بافت پیاده راه، شهردار رشت بر عدم تردد خودروهای مدیران شهرداری در این منطقه تاکید ویژه داشت و به حوزه های مربوطه دستور داد از ورود خودروهای شهرداری ممانعت بعمل آورند تا شهروندان از فضای پیاده راه که متعلق به آنان است با امنیت استفاده کنند.

عاطفی توجه به فضای سبز، نگهداری و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر را یکی دیگر از موضوعاتی برشمرد که در جلسه روز گذشته مورد تاکید شهردار قرار گرفت و برای حذف زواید بصری در سیما، منظر و مبلمان شهری دستورات مهمی صادر کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در پایان اذعان کرد: شهردار رشت به مدیران مناطق پنجگانه اعلام کرد؛ تا نگاه ویژه ای به محلات مناطق خود و رسیدگی به نواقص و مشکلات محلات به ترتیب اولویت ها داشته باشند و در برنامه ریزی ها و اقدامات خود از تحلیل استراتژیک SWOT جهت شناسایی فرصت ها، تهدیدها و نقاط قوت و ضعف محلات بهره ببرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی نو برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها؛

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد

برای نخستین‌بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «غلاف تمام پلی‌اتیلن» توسط متخصصان نیشکری طراحی و در ایستگاه زهکش کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به بهره‌برداری رسید.

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اهواز:

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود

امام جمعه اهواز با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، جواب کار هنری باطل، کار هنری حق است؛ اگر دشمن فیلم و سریال ساخت و سخن باطل خود را مطرح کرد، ما باید زنان الگوی حق را در این قالب‌ها نشان دهیم و بنیه معرفتی نسل جدید را تقویت کنیم.

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخاب قوی؛ ایران قوی

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه فصل اندیشه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.