جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
گروه : گیلان
پ
  • شناسه : 6404
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۸

آتش‌سوزی مهیب ۱۵ باب مغازه در خمام گیلان؛ ۲ آتش‌نشان مجروح شدند

فرحنازفتحی:حریق ۱۵ باب مغازه مذکور از ساعت ۶:۴۵ آغاز شد و مأموران آتش‌نشانی از همان ساعت در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به مهار آن اقدام کردند محمود تقی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حریق ۱۵ مغازه در شهرستان خمام استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز ۱۵ باب مغازه در […]

آتش‌سوزی مهیب ۱۵ باب مغازه در خمام گیلان؛ ۲ آتش‌نشان مجروح شدند

فرحنازفتحی:حریق ۱۵ باب مغازه مذکور از ساعت ۶:۴۵ آغاز شد و مأموران آتش‌نشانی از همان ساعت در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به مهار آن اقدام کردند

محمود تقی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حریق ۱۵ مغازه در شهرستان خمام استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز ۱۵ باب مغازه در مرکز شهر طعمه حریق شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمام با بیان اینکه این آتش‌سوزی در محدوده مسجد جامع شهر خمام رخ داد افزود: ۱۲ نفر از پرسنل آتش‌نشانی خمام به‌دنبال وقوع حریق بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.
تقی‌نژاد خاطرنشان کرد: حریق ۱۵ باب مغازه مذکور از ساعت ۶:۴۵ آغاز شد و مأموران آتش‌نشانی از همان ساعت در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به مهار آن اقدام کردند.
وی با اشاره به وسعت بالای آتش‌سوزی ابراز داشت: به دلیل حجم بالای عملیات واحدهای آتش‌نشانی خشکبیجار، رشت و منطقه آزاد نیز برای مهار آتش به کمک آتش‌نشانان خمام آمدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمام از بالا بودن میزان خسارت خبر داد و افزود: علت حریق در دست بررسی است و در حال حاضر برآوردی از میزان خسارت در دسترس نیست.
به گزارش تسنیم، این آتش‌سوزی از سقف یکی از مغازه‌ها آغاز شد و به مغازه‌های مجاور سرایت کرد همچنین ۲ نفر از آتش‌نشانان در پی تلاش برای مهار آتش به طور سطحی مجروح شدند.

  • نویسنده : فرحنازفتحی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳۰ مرداد ۱۴۰۰

رئیس بیمارستان پورسینای رشت : ویروس کرونا تهاجمی شده/ لزوم جداسازی بستری های مبتلا از غیر مبتلا

فرحنازفتحی:رئیس بیمارستان پورسینای رشت، با بیان اینکه ویروس کرونا اکنون تهاجمی شده و سرعت انتقال بالایی دارد، اظهار کرد: کرونا قبلا افراد مسن و دارای بیماری همراه را درگیر می کرد، اما اکنون کودکان و جوانان نیز در میان بستری ها هستند دکتر سیروس امیرعلوی  با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی در بیمارستان پورسینای رشت توسط نیروی […]

۳۰ مرداد ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی گیلان خبرداد: شناسایی حرمت‌شکنان و عاملان توهین به مردم شمال/ یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان خبرداد: فرحنازفتحی  :فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی دو نفر توهین‌ کننده به مردم شمال خبر داد و گفت: این افراد با انتشار ویدئویی در فضای مجازی موجبات رنجش خاطر مردم را فراهم کرده بودند  سردار عزیزاله ملکی عصر جمعه در گفتگویی با ابراز تأسف از اقدام دو جوان که با توهین […]

آبگذاری کانالهای آبیاری کشاورزی کاهش می یابد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
در پی بارش های رحمت الهی:

آبگذاری کانالهای آبیاری کشاورزی کاهش می یابد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان از کاهش مقدار آب ورودی به کانال های آبیاری شبکه سفید رود در پی بارش باران خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه فصل اندیشه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.