مخالف بازگشایی حضوری کلاس های درس دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی هستیم
مخالف بازگشایی حضوری کلاس های درس دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی هستیم
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا و تداوم شرایط کنونی و تا پایان تزریق هر ۲ دُز واکسن به دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه‌ها مخالف بازگشایی حضوری کلاس هادر مهر ماه ۱۴۰۰ هستیم.
فصل اندیشه /  بوشهر   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا و تداوم شرایط کنونی و تا پایان تزریق هر ۲ دُز واکسن به دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه‌ها مخالف بازگشایی حضوری کلاس هادر مهر ماه ۱۴۰۰ هستیم.

محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود: حتی در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها باید از ظرفیت و تجارب بوجود آمده در حوزه آموزش الکترونیکی استفاده  و به نحوی برنامه‌ریزی کرد که کلاس‌ها به صورت ترکیبی (حضوری و غیر حضوری) برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از همه کسانی که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند اضافه کرد: امید می‌رود دولتمردان جدید با اراده‌های تازه و برنامه‌ریزی مناسب که امید را در ملت ایجاد کرده بتوانند گره گشای مسائل و مشکلات فعلی کشور باشند.

  • نویسنده : سیدحسین جعفری