احداث مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال توسط گروه خیرین مدرسه ساز
احداث مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال توسط گروه خیرین مدرسه ساز
ایلام-انعقاد تفاهم نامه ما بین اداره کل نوسازی مدارس و دکتر قاسمی نماینده پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران صبح امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه در محل اداره کل نوسازی مدارس صورت گرفت.

فصل اندیشه-ایلام-سمیه محمدی به گزارش خبرنگار فصل اندیشه از ایلام، مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام ضمن انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای پشت قلعه آبدانان با دکتر قاسمی نماینده گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران که از خیرین مدرسه ساز می باشند اظهار داشت : این گروه خیر نیک اندیش اقدامات خیر خواهانه بسیار خوبی را در سطح کشور ارائه نموده اند

وی افزود : تا کنون ۳ مدرسه در مناطق محروم توسط این گروه ساخته شده و دو مدرسه نیز بازسازی گردیده است.
نصرت الله رحیمی با قدردانی از این گروه خیر بدلیل انتخاب و احداث مدرسه در روستای محروم پشت قلعه آبدانان بیان کرد : اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۳۰ میلیارد ریال است که توسط این گروه خیر تقبل گردیده است.
وی ادامه داد: این مدرسه ۶ کلاسه در روستای پشت قلعه آبدانان توسط این گروه ساخته می شود و اداره کل نوسازی بعنوان متولی ساخت و ساز مدرسه  وظیفه کنترل کیفی ، نقشه ها ،مشخصات، نظارت پروژه وتسهیل در روند پروانه کار ،لنشعابات و غیره را بر عهده دارد.
رحیمی تصریح کرد:صرف نظر از خیرینی که در ساخت مدارس ۳۰ تا ۵۰ درصد مشارکت دارند این گروه ۱۰۰ درصد ساخت این پروژه را عهده دار است.
وی با اشاره به پیمان سپاری مدرسه کودکان استثنایی در شهرستان چوار ادامه داد: دیروز دهم مهرماه یک مدرسه کودکان استثنایی در چوار با مشارکت ۱۰ میلیارد ریال نیز پیمان سپاری شد.
مدیر کل نوسازی مدارس تصریح کرد: در سطح استان ۳۷ مدرسه در حال احداث وجود دارد که ۳۰ مدرسه با مشارکت خیرین نیک اندیش بصورت تمام ساخت یا مشارکتی در حال انجام است.
دکتر قاسمی نماینده گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران  که از خیرین مدرسه ساز می باشند گفت : این اقدام خداپسندانه با هدف ارتقاء کیفیت آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای خدمت رسانی به علم آموزان مناطق محروم می باشد .
وی افزود : اولین نیاز دانش آموزان برای تحصیل، مدرسه می باشد بنابراین در جهت پیشبرد اهداف تحصیلی و ارتقا علمی دانش آموزان کم برخوردار گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران ساخت مدرسه در مناطق محروم را در اولویت قرار دادند .
  • نویسنده : سمیه محمدی
  • منبع خبر : تولیدی