از کتاب “شهود سلیمانی” در کاشان رونمایی شد
از کتاب “شهود سلیمانی” در کاشان رونمایی شد
کاشان-در حاشیه کنگره ملی "شهود سلیمانی" در کاشان از کتاب "شهود سلیمانی" با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، همرزمان شهید سلیمانی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان رونمایی شد.
فصل اندیشه-کاشان-محمدطاها نمکی میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر، در گفت و گو با خبرنگار فصل اندیشه از کاشان، گفت: کتاب “شهود سلیمانی” تازه ترین اثر حجت الاسلام و المسلمین ماشاءالله صدیقی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است که در قطع وزیری و با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه با جلد نفیس توسط انتشارات سلمی نگین روانه بازار نشر شده است.
وی افزود: در بخش های اولیه این کتاب، نویسنده با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات اهلبیت(علیهم السلام) به شرح کلام معروف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که “شرط شهید شدن، شهید بودن از قبل است”، پرداخته و در فصول بعدی با اشاره به مصادیق، به معرفی برخی از الگوهای رفتاری شهدای مدافع حرم پرداخته است.
 گفتنی است کنگره ملی “شهود سلیمانی” به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و همکاری کارگروه  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
  • نویسنده : محمد طاها نمکی
  • منبع خبر : تولیدی