بازگشت ۲۲ واحد تولیدی به چرخه تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج
بازگشت ۲۲ واحد تولیدی به چرخه تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج
کرج-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

فصل اندیشه-کرج-مهدی کریمایی نادر ثناگو مطلق در گفت و گو با خبرنگار فصل اندیشه،تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ،بررسی و حل مشکلات و موانع تولید در راستای حمایت از تولید، اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی در این واحد ها،حدود ۱۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در این منطقه با اقدامات صورت گرفته به چرخه تولید بازگشتند و زمینه اشتغال ۴۰  نفر در این واحد ها نیز فراهم شد.

او در ادامه تأکید کرد:با رونق مجدد این واحدهای تولیدی و صنعتی،تعداد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل این منطقه به طرز  چشمگیری کاهش یافته است و زمینه اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان خاطرنشان کرد: با تسهیل سازی روند استقرار سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت ها در این منطقه،از ابتدای سال تا کنون هفت واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه که در روند فعالیت شان اختلال ایجاد شده بود، با تلاش های صورت گرفته فعالیت خود را از سر گرفتند.
  • نویسنده : مهدی کریمایی
  • منبع خبر : تولیدی