واکسیناسیون کارگران ۱۷ شهرک صنعتی خراسان رضوی انجام شد
واکسیناسیون کارگران ۱۷ شهرک صنعتی خراسان رضوی انجام شد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از مرداد ماه تاکنون واکسیناسیون کارگران ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان انجام گرفته و آنان را در برابر بیماری کووید ۱۹ واکسینه کرده است.

 

به گزارش فصل اندیشه،  علی بهرامی زاده افزود: این شهرکها و نواحی شامل توس، مشهد، چناران، ماشین سازی و فناوریهای برتر، چرمشهر، کاویان، خیام، قوچان، سبزوار، بینالود، فریمان، گناباد، رشتخوار، تربت جام، میان جلگه، عطار و کمال الملک می شوند.

وی بیان کرد: از روز ۲۱ مرداد ماه امسال که مصادف با روز ملی صنایع کوچک بود، واکسیناسیون جامعه کارگری بخش صنعت در مراکز تجمیعی تخصصی شهرک‌های صنعتی استان آغاز شده است که شهرک صنعتی توس نخستین محلی بود که واکسیناسیون کارگران در آن انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از تاریخ مزبور تاکنون در مجموع ۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر از کارگران در مراکز واکسیناسیون داخل و خارج از ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان دوز اول و دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
بهرامی زاده اظهار داشت: تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای کارگران شهرکها و نواحی صنعتی مزبور از ۱۸ شهریور ماه آغاز شده است و تزریق واکسن دوزهای اول و دوم تا پوشش کامل شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ادامه دارد.

گفتنی است: زمین های در اختیار شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۶۰۰ هکتار است که عملیات اجرایی در پنج هزار و ۴۰۰ هکتار آن انجام گرفته و از این میزان ۶۰۰ هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد.

۲ هزار و ۵۶۹ واحد صنعتی با ۷۷ هزار کارگر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی مستقر هستند که در مجموع ۴۳ درصد از واحدهای صنعتی، ۲۳ درصد از سرمایه گذاری صنعتی و ۳۹ درصد از اشتغال صنعتی استان را در اختیار دارند.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی