شهدا مظهر ایستادگی و خانواده آنان تجلیگاه بردباری هستند
شهدا مظهر ایستادگی و خانواده آنان تجلیگاه بردباری هستند
به گزارش فصل اندیشه، الهام ندیمی / اصفهان، حمید شهبازی شهردار سده لنجان بهمراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سده لنجان در دیدار با خانواده شهید والامقام غلامرضا نقدی گفت: شهدا با عزت و سربلندی راه سعادت را پیش گرفتند و  با گذشتن از هوای نفس خود جهت تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی و امام راحل پیشتاز بودند، امروز وظیفه مسئولین هست که قدردان خانواده های این عزیزان باشند و به هر نحو ممکن در جهت رفع مشکلات آنان گام بردارند.

وی افزود: ما امروز مفتخریم خدمت شما خانواده معظم شهید رسیده‌ایم تا از دعای خیرتان در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف شهرسده لنجان بهره‌مند شویم.

شهردار سده لنجان حضور در بین خانواده شهدا را سبب افزایش انگیزه برای خدمت به مردم دانست و تأکید کرد: مدیریت شهری در هر رده و جایگاهی خود راخادم خانواده‌های شهدا میدانند و تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به آنها به کارمی‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری جهت دیدار با خانواده شهدا، اظهار داشت: از ابتدای حضورم در شهر سده لنجان برنامه ای در نظر گرفته ایم تا حداقل هر دو هفته یک بار به دیدار خانواده محترم شهدا برویم و از نزدیک از ایثارگری های این خانواده ها قدردانی کنیم.

🌷گفتنی است شهید والامقام غلامرضا نقدی در تاریخ پنجم بهمن سال ۱۳۶۴  در پاسگاه زید به شهادت رسید .

🌷قسمتی از وصیت شهید :

پیام من به شما ملت شهید پرور این است که دست از امام عزیزمان بر ندارید و مبادا لحظه‌اى از خط ولایت فقیه و روحانیت خارج شوید .و تا جان در بدن ،و خون در رگهاى شما میدمد از امام و قرآن و اسلام و آل رسول الله دست برندارید ، که هدایت با مومنان است .«مسجدها را خالى نکنید ،جبهه رفتن را فراموش نکنید »و سنگر عزیزانى را که شهید شده اند خالى نگذارید.

  • نویسنده : الهام ندیمی