همایش برنامه ریزی تحول و تعالی در مشهد برگزار شد
همایش برنامه ریزی تحول و تعالی در مشهد برگزار شد
همایش برنامه ریزی تحول و تعالی مورخ ۱۰ تا ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در مشهد برگزار شد.

به گزارش فصل اندیشه :در ابتدای این همایش جناب آقای صادقی ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص برکات ارزشمند توسعه حل اختلاف توضیحاتی ارایه و از درایت و زحمات جناب حاج آقای صادقی ریاست محترم مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تقدیر و تشکر نمودند در ادامه جناب حاج آقای صادقی ریاست محترم مرکز توسعه حل اختلاف پیرامون روز مبعث و تبریک به حاضرین در خصوص تحول و تعالی فرمایشاتی را عنوان فرمودند.

در ابتدای این همایش جناب آقای صادقی ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص برکات ارزشمند توسعه حل اختلاف توضیحاتی ارایه و از درایت و زحمات جناب حاج آقای صادقی ریاست محترم مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تقدیر و تشکر نمودند در ادامه جناب حاج آقای صادقی ریاست محترم مرکز توسعه حل اختلاف پیرامون روز مبعث و تبریک به حاضرین در خصوص تحول و تعالی فرمایشاتی را عنوان فرمودند.

در ادامه برنامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج آقای عبداللهی ریاست محترم حفا قوه قضاییه فرمایشاتی در خصوص اهمیت حفاظت و رعایت موارد حفاظتی را بیان فرمودند.

جناب آقای دکتر رستمی در خصوص مدل تعالی توضیحاتی ارایه نمودند و اظهار داشتند، دو نمونه فرم به استانها ارسال میشود و فرمهای ارزیابی مدل تا اردیبهشت و خرداد ماه در خصوص عملکردسال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و تا شهریور ماه ۱۴۰۱ ارزشیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ استانها اعلام خواهد شد.

جناب آقای دکتر حسین پور معاونت محترم برنامه ریزی در حوزه تحول توضیحاتی در خصوص ازاد سازی زندانیان و کاهش نیرو ارایه نمودند.

جناب آقای دکتر محبی معاونت محترم قوه قضاییه از همکاری سایر معاونت های مرکز توسعه قدر دانی نموده و ابلاغ دستورالعمل داوری را از محسنات برشمردند.

جناب آقای دکتر سرابیان معاون محترم اداری و مالی مر کز توسعه در خصوص جذب منابع مالی و پرداخت عیدی به اعضاء شوراهای حل اختلاف و جذب اعتبار از سازمان برنامه و بودجه و اصلاح شرایط استخدامی خبر داد.

در روز دوم این همایش ابتدا جناب آقای مصدق معاون اول رییس قوه قضاییه ضمن سخنرانی در این مراسم از حمایت همه جانبه دستگاه قضا از تصمیمات کارگروه‌ها خبر دادند.

سپس کار گروهها متشکل از رییس کار گروه، دبیر کارگروه و تسهیل‌گر در محل های پیش بینی شده مستقر و پیرامون موضوعات تعیین شده به تبادل نظر پرداختند.
در سومین و آخرین روز این همایش، جمع بندی نتایج کارگروه‌ها که در روز اول وروز دوم اجرا شده بود انجام شد و مدیران هر کارگروه نتایج جلسات و نظرخواهی‌ها را تشریح کردند.

  • نویسنده : سید کاظم موسوی
  • منبع خبر : تولیدی-نقلی