حمایت از خیرین و گروه های جهادی امری مستمر و مورد تاکید مردم و مسئولین است
حمایت از خیرین و گروه های جهادی امری مستمر و مورد تاکید مردم و مسئولین است
همایش تجلیل از خیرین و گروه های جهادی فعال و جهادگران پزشک شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه به همت گروه جهادی فی سبیل الله استان قم و با حضور معاون سیاسی استاندار قم و جمعی از مسئولین استان قم برگزار شد.

همایش تجلیل از خیرین و گروه های جهادی فعال و جهادگران پزشک شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور معاون سیاسی استاندار قم و جمعی از مسئولین استان قم برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به همت گروه جهادی فی سبیل الله استان قم برگزار شد ضمن تقدیر از خانواده شهید و تعدادی از خیرین استان قم از مدعوین و مهمانان با ضیافت افطار پذیرایی و سنت حسنه افطار برپا شد.

نرجس نیازمند عضو شورای اسلامی شهر قم در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مدعوین حاضر در این جلسه بر لزوم حمایت از خیرین و گروه های جهادی توسط مردم و مسئولین تاکید کرد.

نیازمند با اشاره بر پیشتاز بودن خیرین در بیشتر موضوعات عام المنفعه بر ضرورت توسعه فرهنگ خیرات در جامعه تاکید کرد و افزود در کنار خیرین گروه های جهادی نیز همواره لازم است در صحنه بوده و باشند و این امر نیازمند حمایت بیش از پیش مدیران است.

شایان ذکر است در این برنامه تعدادی از فعالان شهر قم در زمینه جمع آوری کمک های مردمی و فعالیت های جهادی به ایراد سخن پرداختند.

  • نویسنده : سید کاظم موسوی
  • منبع خبر : تولیدی