جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 10551
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
به میزبانی تولیت حرم حضرت معصومه

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با محوریت تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر به منظور کنترل عفاف و حجاب در ادارات استان قم تشکیل شد.

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با محوریت تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر به منظور کنترل عفاف و حجاب در ادارات استان قم تشکیل شد.

به گزارش سید کاظم موسوی از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم پیش از ظهر امروز با آیت الله سید محمد سعیدی رئیس این ستاد و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به برگزاری همایش دبیران استان‌های ستاد امر به معروف در مشهد مقدس گفت: در این همایش ارزیابی سال‌های گذشته ستاد امر به معروف استان ها انجام شد و استان های کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

وی با بیان اینکه استان‌هایی که حمایت استانداری، سپاه، شهرداری، فرهنگ و ارشاد و سایر نهادها را داشتند بهتر کار کرده اند، افزود: در این همایش برنامه های سراسری سال ۱۴۰۱ ستادهای استانی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت موضوع عفاف و حجاب ابلاغ شد تا به صورت سراسری و هماهنگ کارها شروع شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه اولین جایی که باید عفاف و حجاب شروع شود نهادهای دولتی هستند، گفت: از این رو قرارگاه ۲۱ تیر در تهران تشکیل شد و در ابتدا تمام ادارات دولتی خود اظهاری می شوند و سپس بازرسی از ادارات صورت می گیرد و اگر تخلفی بود تذکر داده می شود و در مرحله بعد اگر باز هم آن تخلف دیده شد به وزارتخانه مربوطه گزارش داده می شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به هیأت دولت دستور دادند که عفاف و حجاب در اولویت دستگاه های دولتی قرار گیرد، گفت: تا کنون در ۲۰ استان این قرارگاه تشکیل شده و در استان قم هم این قرار گاه با رویکرد تعامل حداکثری با نهادهای دولتی و نیروهای جهادی و مردمی به زودی تشکیل می شود.

گرجی با اشاره به اجرای طرح ناظر در سراسر کشور گفت: این طرح به این صورت است که معتمدین هر شهر در گوشی تلفن همراه خود یک نرم افزار را نصب می کنند و این افراد در هرجای کشور که ببینند خانمی در ماشین کشف حجاب کرده است شماره ماشین را ثبت می کنند و بلافاصله یک پیامک تذکر از طرف نیروی انتظامی به موبایل مالک ماشین فرستاده می شود و اگر این گزارش تکرار شد از مالک تعهد گرفته می شود و در مرتبه سوم ماشین توقیف می شود.

وی با بیان اینکه گروه هایی که از ستاد امر به معروف و نهی از منکر مجوز فعالیت گرفته اند باید فعال باشند و در بزنگاه ها و بحران های اجتماعی وارد عمل شوند، افزود: ما در استان طرح امر به معروف مسئولان را هم اجرا می کنیم و اگر مسئولی تخلف داشته باشد مورد مطالبه گری قرار می گیرد.

  • نویسنده : سید کاظم موسوی
  • منبع خبر : تولیدی نقلی

برچسب ها

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی نو برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها؛

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد

برای نخستین‌بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «غلاف تمام پلی‌اتیلن» توسط متخصصان نیشکری طراحی و در ایستگاه زهکش کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به بهره‌برداری رسید.

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اهواز:

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود

امام جمعه اهواز با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، جواب کار هنری باطل، کار هنری حق است؛ اگر دشمن فیلم و سریال ساخت و سخن باطل خود را مطرح کرد، ما باید زنان الگوی حق را در این قالب‌ها نشان دهیم و بنیه معرفتی نسل جدید را تقویت کنیم.

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخاب قوی؛ ایران قوی

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه فصل اندیشه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.