با هدف خدمت رسانی بیشتر، ۱۳۳ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۲ از نعمت گاز بهره مند می شوند
با هدف خدمت رسانی بیشتر، ۱۳۳ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۲ از نعمت گاز بهره مند می شوند

علی حجتی پورمدیرعامل شرکت گازاستان قزوین درنشست خبری که درسالن جلسات شرکت گازاستان برگزارشد، عنوان کرد:  دولت سیزدهم عزم جدی درحوزه خدمت رسانی وامید بخشی به اقشارجامعه دارد وازاین روشرکت گاز نیز با توجه به رسالت وماموریت هایی که برعهده دارد تلاش می کند تا بیشتر به مردم خدمات رسانی کند.   مدیر عامل شرکت […]

علی حجتی پورمدیرعامل شرکت گازاستان قزوین درنشست خبری که درسالن جلسات شرکت گازاستان برگزارشد، عنوان کرد:  دولت سیزدهم عزم جدی درحوزه خدمت رسانی وامید بخشی به اقشارجامعه دارد وازاین روشرکت گاز نیز با توجه به رسالت وماموریت هایی که برعهده دارد تلاش می کند تا بیشتر به مردم خدمات رسانی کند.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: شرکت گازازابتدای دولت سیزدهم با توجه به شعار دولت مبنی بر اینکه خدمات باید درمناطق محروم برده شود با هزینه بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان به ۲۹ روستا گازرسانی کرده است.

-گازرسانی به ۳۸۵ واحد تولیدی و صنعتی با ۵۱ میلیارد تومان اعتبار

این مسئول گفت:درسال ۱۴۰۰ میزان شبکه گذاری ۲۷۸ کیلومتربود که ازابتدای سال تا کنون ۷۵ کیلومتربوده، همچنین میزان اشتراک گذاری طی سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۷ هزار و ۸۶۲ مشترک و از ابتدای سال ۴ هزار و ۵۹ مشترک بوده است.

وی افزود: اشتراک گذاری۸۰۰  خانوارمددجو کمیته امداد و بهزیستی رایگان است و در این بخش ۵ میلیارد تومان به منظور لوله کشی منازل مددجویان و رایگان بودن گاز اختصاص یافته که این از جمله اقدامات دولت سیزدهم می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاری با شرکت ها دانش بنیان یکی ازموضوعاتی است که دردستورکار قرار گرفته است ، عنوان کرد: با بهره گیری ازظرفیت دانشگاه ها و مراکزعلمی دانش بنیان ها به دنبال بهبود کیفیت خدمت رسانی هستیم.

وی اجرای طرح نشت یابی گاز درخطوط استان با پهباد برای نخستین باردرکشوربه کمک دانشگاه علم و صنعت ،اجرای سامانه هوشمند ردیابی دریچه های حوضچه های شیرهای گاز، عقد قرارداد طراحی و ساخت فیلترهای یکپارچه آلمانی سیلیکونی ،عقد قرارداد برای ساخت پوشش شفاف عایق حرارتی و تست آن، بهره‌برداری از ساختمان اداره گاز خاکعلی ،گاررسانی به روستاهای محروم چوقور درطارم و الموت ،عملیات اجرایی پروژه ۲۳ هکتاری مسکن ملی با اعتبار ۳ میلیارد تومان ،بهینه سازی موتورخانه‌ها رل تنها بخشی از فعالیت ها و اقدامات این شرکت عنوان کرد.

  • نویسنده : سارا غلامی