لزوم توجه به فضاسازی محیطی در ایام بازگشایی مدارس 
لزوم توجه به فضاسازی محیطی در ایام بازگشایی مدارس 
فضاسازی محیطی متناسب با ایام بازگشایی مراکز آموزشی و مدارس در دستور کار قرار گیرد

در آستانه سال جدید تحصیلی با ریاست حامد فتوحی فرماندار و با حضور جمعی از اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و مدیریت و مجموعه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک برگزار شد.

 

حامد فتوحی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در این جلسه تصریح کرد: در موضوع تعیین تکلیف فضاهای آموزشی بلااستفاده روستاها، نفع عموم اهالی مدنظر باشد، اگر آموزش و پرورش استان در این خصوص ساز و کاری دارد استقبال خواهیم کرد.

 

وی خطاب به مجموعه مدیریت شهری، تاکید کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی، فضاسازی محیطی متناسب با ایام بازگشایی مراکز آموزشی و مدارس را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار آبیک با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در بین مردم، افزود: کلام معلم بسیار تأثیرگذار است، با برگزاری جلسات مستمر اولیاء و مربیان این تأثیر گذاری تعلیم و تربیت را به سمت خانواده ها سوق دهید.

وی افزود: هر قدمی امروز در مجموعه آموزش و پرورش برداشته شود، سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده است، از ظرفیت مشاورین معتمد و متدین در مدارس استفاده شود.

 

فرماندار آبیک خطاب به دستگاههای خدمات رسان، تصریح کرد: در اسرع وقت نسبت به وصل انشعابات تمامی مدارس سطح شهرستان اقدام نمایند.

  • نویسنده : سارا غلامی