نمایشگاه تولیدات وتوانمندی های معلولان بیرجند
نمایشگاه تولیدات وتوانمندی های معلولان بیرجند

به گزارش فصل اندیشه ؛به مناسبت هفته ی جهانی افراد دارای معلولیت نمایشگاه تولیدات و توانمندی های معلولان بیرجند با همکاری مدیریت بهزیستی ، مراکز تولیدی حمایتی و حرفه آموزی و مؤسسه ی فرهنگی هنری عرفان برپا شد. صبح امروز این نمایشگاه که محصولات و توانمندی های جامعه ی هدف و افراد دارای معلولیت مراکز […]

به گزارش فصل اندیشه ؛به مناسبت هفته ی جهانی افراد دارای معلولیت نمایشگاه تولیدات و توانمندی های معلولان بیرجند با همکاری مدیریت بهزیستی ، مراکز تولیدی حمایتی و حرفه آموزی و مؤسسه ی فرهنگی هنری عرفان برپا شد.
صبح امروز این نمایشگاه که محصولات و توانمندی های جامعه ی هدف و افراد دارای معلولیت مراکز و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی شهرستان بیرجند را عرضه می کند با حضور معاون فرماندار، معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و توانمندسازی جامعه ی هدف بهزیستی، مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند، و جمعی از مسئولان و همکاران و مدیران مراکز بخش غیر دولت افتتاح گردید.

در ادامه ی برنامه های چهارمین روز از هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت،در مرکز استان، پیش از ظهر امروز ٣ طرح اشتغال به نمایندگی از ٧٠ طرح اشتغال افراد دارای معلولیت در مرکز استان افتتاح شد. محمد خسروی معاون شارکتهای مردمی ،اشتغال و توانمندسازی بهزیستی استان دراین خصوص گفت: از حدود ١۴٠میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی در سال جاری، ٢٢ میلیاردتومان آن به جامعه هدف مرکز استان اختصاص یافته است که تاکنون ۶ میلیارد تومان آن برای ایجاد ٧٠ شغل مختلف با معرفی متقاضیان جامعه ی هدف بهزیستی جذب شده است. خسروی همچنین از جامعه هدف خصوصا معلولین تحت حمایت درخواست کرد تا با بالا بردن اعتماد به نفس و فراگیری یک مهارت چه در یک دوره مهارت آموزی وچه بصورت تجربی، از تسهیلات کم بهره این حوزه استفاده کنند تا به استقلال مالی وتوانمندی برسند.

  • نویسنده : سیماسیگاری
  • منبع خبر : بهزیستی بیرجند