دو درخواست ویژه از رییس‌جمهور و هیات همراه در سفر به خوزستان / از افزایش قیمت خرید گندم تا همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران 
دو درخواست ویژه از رییس‌جمهور و هیات همراه در سفر به خوزستان / از افزایش قیمت خرید گندم تا همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران 
سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی‌ ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت : در جریان سفر رییس محترم جمهور و هیات همراه به استان خوزستان نمایندگان مردم دو موضوع اساسی را از آنان خواستار شدند . 

حسینی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی استان گندم کاران و کشاورزان خوزستانی اولین نفراتی هستند که محصولات زارعی را وارد بازار می نمایند در نتیجه اولین موضوع در خواستی ما‌ از رییس جمهور و هیات همراه در خصوص اصلاح و افزایش قیمت خرید گندم از کشاورزان بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود : قیمت گندم باید طوری تنظیم شود تا از ضرر و زیان کشاورزان جلوگیری به عمل آید و همچنین بهره برداری مناسبی از فروش محصولات زارعی خود داشته باشند .

وی بیان کرد: موضوع دوم در خصوص افزایش و تعیین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران و همچنین تسریع در اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری ، کشوری و تامین اجتماعی بود .

حسینی گفت : بررسی های ما نشان می دهد که اغلب بازنشستگان در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و با توجه به اینکه این عزیزان قشر بسیار مهمی در جامعه می باشند و حفظ شأن و منزلت آنان از وظایف ما است از دولت خواسته شد افزایش و اصلاح حقوق آنان در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: البته در این سفر مباحث و موضوعات فراوانی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری ، ظرفیت های استان خوزستان ، اجرا و تکمیل پروژه نیمه‌تمام با رییس جمهور و هیات همراه مطرح شد که ان شالله در اسرع وقت و به شکل جز به جز برای مردم عزیز حوزه انتخابیه بیان می گردد.

  • نویسنده : سید مهدی نیر
  • منبع خبر : تولیدی - مصاحبه