جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 12229
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای خوزستان با حضور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد

جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای خوزستان با حضور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد
جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای خوزستان با حضور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد
 جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در محل ستاد این کنگره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در این جلسه سردار شاهوار پور بر برگزاری کنگره در مقیاس ملی بمنظور اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت و انتقال پیام شهدا که همواره یادآور استقامت و امید بوده تاکید کرد و گفت: باید با نوآوری طرح های فرهنگی در کلیه رده های سنی، کمیته های اجرایی تا قبل از برگزاری کنگره فعالیت های خود را به صورت مستمر ادامه دهند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، بنابراین وظیفه قدردانی از ایثارگران گرانقدر بویژه شهدا، فریضه ای عینی و همیشگی است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان آمادگی خود را جهت مشارکت در برگزاری این محفل نورانی و در شأن شهدا و مردم شهید پرور استان خوزستان اعلام داشت و افزود: این قبیل مراسمات بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و بی شک هرگونه مشارکت در این مسیر خیر و برکت را برای خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان به ارمغان می آورد.

برچسب ها

اهالی فرهنگ به مسائل موضوع فلسطین و غزه بیشتر توجه کنند ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه کتاب :

اهالی فرهنگ به مسائل موضوع فلسطین و غزه بیشتر توجه کنند

 رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست‌های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فضای مناسبی برای ارتباط بین نویسندگان، ناشران و اهالی کتاب و تبادل افکار آنان ایجاد می‌کند، اما دولت مردمی در راستای ایجاد عدالت فرهنگی تلاش کرده برای کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند به این نمایشگاه در تهران بیایند نیز امکان دسترسی گسترده‌تر و آسان‌تر به کتاب را فراهم کند.

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی نو برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها؛

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد

برای نخستین‌بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «غلاف تمام پلی‌اتیلن» توسط متخصصان نیشکری طراحی و در ایستگاه زهکش کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به بهره‌برداری رسید.

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اهواز:

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود

امام جمعه اهواز با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، جواب کار هنری باطل، کار هنری حق است؛ اگر دشمن فیلم و سریال ساخت و سخن باطل خود را مطرح کرد، ما باید زنان الگوی حق را در این قالب‌ها نشان دهیم و بنیه معرفتی نسل جدید را تقویت کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه فصل اندیشه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.