نایب قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
نایب قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
فینال مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر کشور بین دو تیم خوزستان و هرمزگان با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز باوی‌ حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

فینال مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر کشور بین دو تیم خوزستان و هرمزگان با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز باوی‌ حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی ، کلهر معاون فرهنگی و ورزش همگانی، پسندیده رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی ، الیکا مشاور حوزه وزارتی و دیگر مسئولین کشوری برگزار گردید که در نهایت تیم فوتبال هرمزگان در ضربات پنالتی به برتری دست یافت.

 

حسینی با تبریک نایب قهرمانی تیم مینی فوتبال روستائیان و عشایر استان خوزستان اظهار داشت: مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر کشور با عنوان جام پرچم بعنوان بزرگترین رویداد سازمان یافته کشور برای اولین بار با حضور ۲۷۰۰۰ تیم روستایی عشایری برگزار شد و حضور تیم مینی فوتبال خوزستان در فینال این مسابقات بسیار ارزشمند می باشد که نشان از تلاش بی وقفه و همت بالای جوانان برومند روستایی و عشایر استان دارد .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شالله با استمرار این مسابقات و حمایت بیش از پیش مسولین امر، جوانان ورزشکار روستایی و عشایر خوزستان بتوانند افتخارات بیشتری را کسب نمایند.
وی گفت : نکته ای که به لحاظ فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی در برگزاری فینال مسابقات قابل توجه بود همدردی ورزشکاران روستایی و عشایر با مردم داغ دیده و مظلوم فلسطین بود که یک اقدام ارزشمند محسوب می شود .

  • نویسنده : سید مهدی نیر
  • منبع خبر : مصاحبه