جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 12820
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
با حضور پرشور مردم

پیکر مطهر شهید گمنام در شرکت فولاد اکسین خوزستان به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید گمنام در شرکت فولاد اکسین خوزستان به خاک سپرده شد
پیکر مطهر شهید گمنام در شرکت فولاد اکسین خوزستان به خاک سپرده شد
 پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور پرشور مردم در شرکت فولاد اکسین خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد.

این مراسم امروز چهارم دی ماه با حضور پرشور مردم و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، حاجتی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند.


فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان: شهیدان، دفاع با اقتدار از کشور را به مردم آموختند

 فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه به پاس حضور شهدا امروز کشوری مقتدر داریم گفت: شهیدان این درس را به ما می‌آموزند تا با اقتدار از کشور و جامعه دفاع کنیم.

 سردار حسن شاهوارپور اظهار کرد: با این شهید بیعت می‌بندیم و یاد شهیدان مدافع حرم و مدافع سلامت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: پیام شهید این است که در صورت غفلت، دشمنان سو استفاده خواهند کرد و ما برای پاسداشت شهیدان، در تمام لحظه‌ها تمام قد ایستاده‌ایم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه جنایتکاران به سزای خود خواهند رسید ادامه داد: درس شهیدان این است که برای استحکام‌بخشی به اقتدار ملی مجاهدت و ایثارگری کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) گفت: امروز در عرصه تولید و اقتصاد مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و باید با الگو گرفتن از شهیدان، مجاهدانه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسراییل بیش از ۷۵ روز است ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را با بدترین اقدامات جنگی به خاک و خون کشیده بیان کرد: مردم ایران پشتیبان ملت فلسطین هستند و جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار شاهوارپور با محکوم کردن جنایت جنگی اسرائیل اطمینان داد که جنایت اصلی را آمریکا هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) با اشاره به اینکه کشور یمن امروز پشتیبان اصلی ملت فلسطین است گفت: کشوری که آمریکا برای اشغال سرزمین آنها تلاش کرد امروز از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند.

در ادامه مداحی صادق آهنگران و مصطفی مروانی فضای خاصی بر مراسم ایجاد کرده بود.

همچنین ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۱۴ شهید گمنام در اهواز با حضور پرشور مردم برگزار شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیکر پاک و مطهر این ۱۴ شهید تا اسفندماه، طی مراسم هایی جداگانه در شهرهای اهواز، ماهشهر، آبادان، مسجدسلیمان، امیدیه، خرمشهر، اندیکا، آغاجاری و دارخوین به خاک سپرده می شود.

  • منبع خبر : تولیدی

برچسب ها

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی نو برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها؛

برای نخستین‌بار «غلاف پلی‌اتیلن» در صنعت نیشکر ساخته شد

برای نخستین‌بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «غلاف تمام پلی‌اتیلن» توسط متخصصان نیشکری طراحی و در ایستگاه زهکش کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به بهره‌برداری رسید.

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اهواز:

تبلیغات سوء دشمن در قالب آثار هنری پاسخ داده شود

امام جمعه اهواز با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، جواب کار هنری باطل، کار هنری حق است؛ اگر دشمن فیلم و سریال ساخت و سخن باطل خود را مطرح کرد، ما باید زنان الگوی حق را در این قالب‌ها نشان دهیم و بنیه معرفتی نسل جدید را تقویت کنیم.

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخاب قوی؛ ایران قوی

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه فصل اندیشه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.