شرکت در انتخابات رای به نظام و اسلام است
شرکت در انتخابات رای به نظام و اسلام است
امام جمعه هندیجان گفت: امروز شرکت در انتخابات و رای دادن ما، صرفا رای به یک شخص نیست بلکه رای به نظام و اسلام و رای به زمینه سازی ظهور آقا امام زمان (عج) است و باید ارزش و عظمت رای خود را بدانیم و آن را کوچک مپنداریم.

به گزارش فصل اندیشه از هندیجان، سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته هندیجان گفت: از همه اقشار و آحاد مختلف مردم شریفمان در شهرها و روستاها، زن و مرد، پیر و جوان برای حضور در انتخابات جمعه ۱۱ اسفند دعوت می نمایم. فردای بعد از انتخابات فردای دوستی و برادری و رفاقت خواهد بود و منتخب مردم باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و پیشرفت حوزه انتخابیه به کار بندد و از همه ظرفیت ها و افراد و گروه های تاثیر گذار استفاده نماید.

از جمله مهمترین ویژگی های نماینده اصلح علاوه بر صلاحیت های عمومی نظیر تقوا و تدین، قوی و کارآمد بودن برای مدیریت و قانون گذاری در کشور است که باید جزو رئوس کار باشد.

نامزدها و طرفداران آن ها باید از تخریب دیگر رقبا پرهیز نمایند. انتخابات یک فرآیند سیاسی و میدان مسابقه و رقابت است و نقد برنامه ها و عملکرد رقبا در حدود صحیح آن مانعی ندارد و انتقادات باید کاملا منطقی و با متانت باشد اما تخریب چیز دیگری است و همگان باید جدا از آن اجتناب کنند.

همچنان که در این یک هفته باقی مانده تا انتخابات، تبلیغات و مباحث جهاد تبیین و ایجاد امید واقعی برای مشارکت حداکثری بیشتر می شود، ایجاد و القاء شبهات و تلاش برای دلسرد کردن و نا امید نمودن مردم از انتخابات نیز از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام بیشتر می شود که همگان باید مراقب و هوشیار باشند و با جهاد تبیین باید در مقابل دشمنان سینه سپر کرد.

دشمن تمام تلاش خود را برای غافل نمودن اذهان عمومی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در طول سال ۱۴۰۲ پیرامون انتخابات انجام می دهد لذا همه باید مراقب باشیم رهنمودهای رهبر در خصوص انتخابات مورد غفلت واقع نشوند.

امروز شرکت در انتخابات و رای دادن ما، صرفا رای به یک شخص نیست بلکه رای به نظام و اسلام و رای به زمینه سازی ظهور آقا امام زمان عج است و باید ارزش و عظمت رای خود را بدانیم و آنرا کوچک مپنداریم.

امروز پیشرفت های بزرگ مادی و معنوی که شاهد آن هستیم دست آورد و حاصل رای شما مردم در طول انقلاب اسلامی است و برخی کاستی ها و مشکلات موجود را نیز باید با مشارکت حداکثری و رای خود برطرف نماییم.

امروز اقتدار و امنیت ما مرهون رای مردم است و دشمنان در پی تضعیف آن هستند. ان شاءالله به کوری چشم دشمنان مردم ما در ۱۱ اسفند چنان حماسه ای خواهند آفرید که هم باعث اعتلای کشور و نظام اسلامی و هم یاس و ناامیدی همه بدخواهان خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه اول و بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه داشتن ارتباط قلبی با حضرت در دوران غیبت را دستوری قرآنی دانست و با بیان حدیثی از وجود نازنین پیامبر اعظم ص ، امام زمان عج را همانند حضرت علی اکبر ع شبیه ترین مردم به پیامبر معرفی نمود که با ظهورش جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود بعد از آنکه پر از ظلم‌ و جور شده.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان عج، وزارت اطلاعات را از سالمترین دستگاه های کشور و یک رکن اساسی در حفظ و صیانت از نظام و کشور دانست.

حسینی در پایان یکی از مسائل مهم شهرستان را کمبود روحانی و مبلغ عنوان کرد و گفت هم اکنون سه روستای دارای خانه عالم ما خالی از روحانی است و این در حالیست که امروز با توجه به ضرورت طرح مباحث جهاد تبیین و امور تبلیغی و فرهنگی، ما بیشترین نیاز به روحانی را داریم و طی مذاکره ای که ۱۷بهمن ماه با مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام شد وی قول مساعد دادند تا قبل از انتخابات سه روحانی و مبلغ برای این سه روستا تامین شود که امیدوارم هرچه زودتر این مهم انجام پذیرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : محمدمهدی صادقی