شرکت گاز استان خراسان رضوی
شرکت گاز استان خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از تجهیز کامل این شرکت به امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه ‌‌پدافندغیرعامل خبر داد.

حسن افتخاری صبح روز سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در نشست گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل که با حضور جمعی از مسئولان اداره کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان رضوی در سالن تعالی شرکت گاز استان برگزار شد اظهار کرد: خراسان رضوی از نظر تعداد روستاهای بهره مند و متراژ شبکه گازرسانی در رتبه اول کشور قرار دارد.
وی افزود: تعداد ۲۵ میلیون و ۶۶۷ هزار مشترک گاز در کل کشور وجود دارد که دو میلیون و ۵۶۶ هزار مشترک معادل ۱۰ درصد در خراسان رضوی از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان به روند افزایشی مصرف گاز بخش خانگی و عمومی در نیمه دوم سال اشاره کرد و گفت: بررسی رفتار مصرفی مشترکین در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۹ نشان دهنده افزایش لجام گسیخته گازطبیعی در بخش خانگی و عمومی است.
افتخاری به موضوع تامین سوخت نیروگاهها در زمستان هم اشاره کرد و گفت: با تدبیر مهندس اوجی وزیر نفت که سابقه سکان داری صنعت گاز را هم دارد امسال وضعیت تامین سوخت دوم نیروگاه ها در بهترین شرایط است. نیروگاهها باید به تجهیزات ذخیره سازی مجهز باشند.
دکتر قاسمی معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی هم در بخشی از این نشست با قدردانی از اقدامات و فعالیت های شرکت گاز خراسان رضوی در حوزه پدافندغیرعامل اظهار کرد: به هر میزان که پیشگیری در وقوع حوادث بیشتر باشد در همان مرحله باقی خواهیم ماند و به مرحله فاجعه نخواهیم رسید.
وی افزود: باید زمان خدمت رسانی به مردم در مواقع بحران به کمترین حد ممکن رسیده و در مورد تاسیسات و تجهیزات مورد استفاده هم اطلاعات و اشرافیت کاملی وجود داشته باشد.
اهدا لوح تقدیر و هدیه یادبود تعدادی از کارکنان فعال حوزه پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بخش پایانی این نشست بود.