حضور حقوق دانان انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف برای مردم امید آفرین است
حضور حقوق دانان انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف برای مردم امید آفرین است
آیت الله حسینی بوشهری عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جلسه با مسئول و مدیران سازمان بسیج حقوق دانان که در قم برگزار شد گفت: برنامه‌ ها و اقدامات انجام شده توسط بسیج حقوق دانان، نشان از ظرفیت بالای این مجموعه تخصصی انقلابی دارد‌.

آیت الله حسینی بوشهری عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جلسه با مسئول و مدیران سازمان بسیج حقوق دانان که در قم برگزار شد گفت: برنامه‌ ها و اقدامات انجام شده توسط بسیج حقوق دانان، نشان از ظرفیت بالای این مجموعه تخصصی انقلابی دارد.

ییس جامه مدرسین حوزه علمیه قم در این نشست با بیان اینکه حقوق دانان انقلابی و بسیجی در فضای عمومی و دفاع از حقوق عامه می توانند بسیار نقش آفرین باشند گفت: اگر در کنار انقلابی و جهادی بودن دانش و تخصص قرار گیرد می تواند بسیار سودمند و موفقیت آمیز باشد. حقوق دانان انقلابی روحیه انقلابی را به بدنه و جامعه تزریق کند تا مردم احساس کنند پناهگاهی وجود دارد که مدافع مردم است.

در این نشست دکتر سهراب انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور گزارشی از اقدامات و برنامه های متنوع سازمان بسیج حقوق دانان کشور اعم از آزادی زندانیان، کمک مومنانه، برگزاری اجلاسیه و یادواره های شهدا، برگزاری همایش مبارزه با فساد، تشکیل شبکه حقوق یاران و گروههای جهادی ارائه دادند.

  • نویسنده : سید کاظم موسوی
  • منبع خبر : تولیدی نقلی